|
Mesarska cesta Stanovanjski kompleks Poljansko nabrežje - forum je namenjena izključno lastnikom oz. stanovalcem v novem stanovanjskem kompleksu "Poljansko nabrežje".
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
schima Redni uporabnik
Pridružen/-a: 13.08. 2006, 23:16 Prispevkov: 32
|
Objavljeno: 06 Apr 2008 20:40 Naslov sporočila: Siol TV na optiki ne dela. |
|
|
Pozdravljeni!
Imam težavo z Siol TV na optiki, ki pa jo na Telekomu nočejo odpraviti.
Televizija mi je včasih delala zelo slabo, zadnje dni pa sploh ne. Ko sem klical na Tehnično pomoč mi je operater povedal, da Telekom ob takšnem načinu povezave, kot ga imamo na Mesarski, ne more zagotavljati kakovosti televizije.
Problem je v tem, ker je v naših stanovanjih na komunikacijski prehod vezan že napeljan mrežni kabel, TV komunikator pa je vezan na vtičnico. Ne vem zakaj, ampak TV komunikator bi moral biti vezan direktno na komunikacijski prehod, kabel pa ne sme biti prekinjen, tako kot v našem primeru.
Ali se je kdo že srečal s to težavo? Na koncu mi je operater neprijazno zatrdil, da si moram sam urediti zadevo, ker je Telekom naredil, kar je moral. Ampak meni se zdi absurdno, da ti namestijo komunikacijski prehod na hodnik, povedo da bo vse delalo, na koncu bi pa jaz moral napeljevati kabel direktno iz komunikacijskega prehoda do TV komunikatorja.
V ponedeljek bom še enkrat klical in vprašal drugega operaterja, drugače pa sledi pisna pritožba. Ob naročeni brezplačni osnovni namestitvi ti mora monter namestiti strojno opremo, zato mislim, da je Telekom dolžan usposobiti vso opremo tako, da bo delovala.
Kakšne so pa vaše izkušnje?
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sindar Veteran
Pridružen/-a: 08.06. 2006, 09:23 Prispevkov: 170 Kraj: Mesarska 38
|
Objavljeno: 07 Apr 2008 12:31 Naslov sporočila: |
|
|
Očitno si na Tehnični pomoči dobil enega od bolj nesposobnih operaterjev. Na žalost so taki, ki ne vedo nič in so taki ki obvladajo in tudi TAKOJ preverijo stanje. Celo tako je, da se lahko oni zvežejo na tvoj TV komunikator in naredijo diagnostiko kar iz centra.
Če sem prav razumel tvoj opis, so ti zatrdili da je napaka na mrežni povezavi med njihovim prehodom(Iskratel Proteus) in TV komunikatorjem (Sagem). To se da enostavno preveriti tako, da od prehoda do komunikatorja potegneš mrežni kabel in preveriš ali ti tako kaj bolje dela. Pri tem pristopu je edino kar moraš paziti to, da je kabel krajši od 100m (kar nebi smelo biti problem).
Seveda lahko tudi TV komunikator in TV prestaviš k vratom in TV komunikator na prehod povežeš direktno samo s kablom, ki je bil v škatli od TV komunikatorja
Če bo to res pomagalo je potrebno preveriti vse spoje/konektorje na obstoječi mrežni napeljavi, saj lahko slabo zvezana vtičnica ali slabo/narobe narejen konektor dejansko povzročata težave.
Osebno menim, da je večja verjetnost, da je napaka na kakšnem optičnem konektorju (so še bolj občutljivi). Internet in telefon delata brez težav?
Mimogrede: vezava RJ45 konektorja naj bi bila:
pin 1 - oranžna
pin 2 - oranžno-bela
pin 3 - zelena
pin 4 - modro-bela
pin 5 - modra
pin 6 - zeleno-bela
pin 7 - rjava
pin 8 - rjavo bela
Za Tbase-100 mrežno povezavo so pomembni samo pini 1,2,3 in 6. Če so barve drugačne ni panike, le da je na obeh straneh kabla enako.
Če se po teh kablih pelje analogno telefonsko linijo, spada ta na pine 4 in 5. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
arch Veteran
Pridružen/-a: 05.06. 2007, 20:41 Prispevkov: 132
|
Objavljeno: 08 Apr 2008 13:07 Naslov sporočila: |
|
|
to je tipični odgovor tehnične pomoči!
če imaš router, wifi, dalši kabel od 4m, prekinjen kabel.... potem je nekaj krivo na tvoji strani... telekom nič kriv
doma imamo od routerja do tv komunikatorja enkrat 20m kabla, na drugi tv pa 60m kabla pa dela brez problemov...
problem je bil na začetku, ker niso spustili dovolj širine za 2 sprejemnika pa je vse skupaj prekinjalo, kar se uredi tako da jim potelefoniraš (dokler ne dobiš enega ki ni študent) in ti večajo prepustnost dokler se neha zatikati...
drugače pa preveri kar ti svetuje SINDAR... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
schima Redni uporabnik
Pridružen/-a: 13.08. 2006, 23:16 Prispevkov: 32
|
Objavljeno: 15 Apr 2008 23:08 Naslov sporočila: |
|
|
Z veliko težavami sem končno uredil zadevo. Problem je bil v TV vmesniku, sedaj imam nadomestnega in vse deluje brez problemov. Zanimivo je pa to, da sem svoj nedelujoči vmesnik 2x nesel v mobitelov center na test in tam je čist normalno deloval. Ko sem ga pa prinesel domov, je najprej deloval, potem pa crknil. Ne vem, verjetno je bil kak problem s pregrevanjem ali kaj podobnega. Upam, da mi ga bodo na servisu popravili, ne pa samo nazaj poslali:)
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mr.M Pogost uporabnik
Pridružen/-a: 17.02. 2007, 20:47 Prispevkov: 45
|
Objavljeno: 16 Apr 2008 10:16 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi z mojim vmesnikom je nekaj narobe in vsakič ko sem ga dal na popravilo so mi rekli da z njim ni nič narobe... ko pa ga priklopim doma, spet ne dela. Schima, ali si ti dobil nov vmesnik?
ty in lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
schima Redni uporabnik
Pridružen/-a: 13.08. 2006, 23:16 Prispevkov: 32
|
Objavljeno: 17 Apr 2008 23:26 Naslov sporočila: |
|
|
Oj!
Ja, jst sn dobil nadomestni vmesnik od Mobitela (v najem za čas popravila). Res upam, da bo vmesnik deloval, ko ga bom dobil iz servisa, ker se mi ne da iti še enkrat čez vse kolobocije ...
LP:) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mr.M Pogost uporabnik
Pridružen/-a: 17.02. 2007, 20:47 Prispevkov: 45
|
Objavljeno: 18 Apr 2008 09:35 Naslov sporočila: |
|
|
Hmmm, meni so včeraj priklopili optiko in komunikator spet dela tako kot na začetku - brez vsakih motenj.... Buo, sedaj mi pa res ni nic več rasno... Glavno je da Tv spet dela tako kot mora..
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|